Pepiniera Emma pune la dispozitia clientilor serviciul de returnare al produselor achizitionate de pe site-ul www.pepiniera-emma.ro, conform legislatiei in vigoare.

Conform OUG nr 34/2014, clientul are posibilitatea ca, in termen de 14 zile de la data intrarii in posesie a coletului cu produsul/produsele comandate de pe site-ul pepiniera-emma.ro, sa se retraga din contractul de la distanta si sa returneze produsul/produsele, fara a specifica vreun motiv.

Returnarea produselor se va face prin trimiterea coletului, in termen de 14 zile, la adresa Sos.Principala Nr.601
Dn5 – Km43- Jud.Giurgiu. Produsul respectiv va fi returnat prin firma de curierat aleasa de catre client.

Inainte de a se trimite coletul retur, clientul poate semnala intentia sa de a returna produsele apeland la nr de telefon 0767.723.837, sau prin trimiterea unui e-mail la adresa comenzi@pepiniera-emma.ro, astfel incat angajatii Pepiniera Emma sa poata solutiona situatia.

In coletul ce se va face retur este necesar sa fie produsul in cutia originala, insotit de toate accesoriile din dotare, precum si certificatul de garantie, declaratia de conformitate in original si de factura/bon fiscal ce atesta achizitionarea produsului.

Pepiniera Emma isi rezerva dreptul de a refuza un retur in cazul in care criteriile de returnare al produselor nu sunt respectate.

Banii vor fi returnati in termen de maximum 14 zile in contul specificat de catre client.

In situatia in care produsul dorit a fi dat spre retur a facut parte dintr-o promotie si este insotit de un cadou, la returnarea lui este necesar sa returnati si produsul primit cadou.

Nu se accepta spre a fi returnate produsele folosite sau care au suferit modificari, precum si interventii neautorizate, sau care prezinta urme de zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau chiar socuri mecanice provocate in timpul plantarii/folosirii produselor.

Produsele pe care clientul doreste sa le returneze trebuie să fie în aceeași stare în care le-a primit, in caz contrar, nu se va accepta returul.

In situatia in care clientul doreste sa faca retur un produs receptionat in stare deteriorata, plata returului va fi suportata de catre noi. In situatia in care clientul doreste sa faca retur un produs, fara a specifica motivul, plata returului este suportata de client.

In situatia in care clientul a primit un produs deterior/sau cu accesorii lipsa si doreste un alt produs la schimb, returul va fi suportat de catre noi, insa taxa pentru trimiterea altui produs la schimb la fi suportata de catre client.

Costurile de transport nu sunt rambursabile.

Va place pagina ?

Click pe stele pentru a vota

Media / 5. Voturi:

Niciun vot inca, voteaza acum !